Morgen nieuwe schoenen of een eye-catching accessoire nodig? Geen probleem – we zijn er de volgende dag al.
Ontdek ons grote assortiment met meer dan 250 topmerken!
Gratis verzending vanaf € 50,- of altijd gratis met een account. Retourneren is altijd gratis.
Betaal tot 21 dagen achteraf met Klarna. Eenvoudig met één klik.
Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantendienst via 02 808 19 37.
Heb je het artikel tot 100 dagen geleden van Omoda ontvangen en nog niet gedragen? Dan kun je het gratis retourneren en/of ruilen. Heb je de schoenen al gedragen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je het artikel meer dan 100 dagen geleden van Omoda ontvangen en gedragen? Stuur dan een email met in de bijlage een aantal foto’s waarop de klacht goed zichtbaar is, een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer naar klantendienst@omoda.be. Vervolgens ontvang je binnen enkele dagen een reactie van ons.
Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.
Je ontvangt op al jouw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je als consument in alle redelijkheid van het product mag verwachten. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze Klantenservice of ga langs bij een winkel bij jou in de buurt.
Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel.org vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop.
Iedere klacht zal beoordeeld worden door ons, de volgende gebreken vallen niet onder garantie:
- Normale slijtage van zolen/hakken
- Normale beschadiging/slijtage aan de hiel;
- Kapotte veters door normale slijtage;
- Kale neuzen bij schoenen door slijtage van buitenaf en/of niet onderhouden van het artikel;
- Kale plekken bij schoenen door slijtage van buitenaf en normaal gebruik;
- Beschadigingen door externe invloeden aan de schoen, denk aan chemicaliën, scherpe voorwerpen etc.;
- Pasvormklachten en/of lichamelijke ongemakken zoals blaren, breedte, knelling etc.;
- Het onjuist of extreem intensief gebruik van het artikel. Bijvoorbeeld een hak die afbreekt na een bergbeklimming op pumps valt niet onder de garantie.;
Slijtage en andere gebruikssporen kunnen veelal voorkomen worden door de aanbevolen onderhoudsartikelen te gebruiken die verkrijgbaar zijn in de online shop of Omoda-winkels.
Is de klacht na contact met ons niet goed afgehandeld? Dan kun je de klacht in dit geval voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
* Klantendienst bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur, op zaterdag tot 17:00 uur (gesloten op feestdagen).