In de e-mail die je ontvangt vind je een Track & Trace Code. Met deze code kun jij de status van de bestelling en pakket op de website van Bpost volgen.
Heb je gekozen je pakket af te laten leveren op een Bpost afhaalpunt? Dan ontvang je bericht (per e-mail of sms) als je pakket klaar ligt op het betreffende afhaalpunt.
Ja, in de online shop vind je alle artikelen die we op dit moment op voorraad hebben. Als een artikel niet meer voorradig is in de online shop is deze ook niet meer verkrijgbaar in een van onze winkels. Je kunt gebruik maken van de optie 'maat uitverkocht' bij het artikel en daar je e-mailadres achterlaten. Zodra het item eventueel opnieuw aanwezig is ontvang je daar bericht van.
In onze winkels kun je terecht voor schoenen,tassen en accessoires voor dames, heren en kinderen. Voor het specifieke aanbod per winkel kun je hier een kijkje nemen.
Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spam/ongewenste inbox terechtkomen. Check daarom altijd deze inbox voor jouw Omoda e-mailnotificatie. Heb je de e-mail niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Stap 1. Kies jouw nieuwe paartje of accessoires uit.
Stap 2. Plaats je artikel(en) in je winkelmand.
Stap 3. Vul je persoonlijke gegevens in of log in.
Stap 4. Controleer je adres.
Stap 5. Kies of je jouw pakket thuis wilt laten bezorgen of dat je het liever ophaalt in één van onze winkels of een Bpost-afhaalpunt.
Stap 6. Kies een betaalwijze: Bancontact, Klarna, Creditcard of PayPal. In deze stap kan je ook je kortingscode of cadeaukaart verzilveren.
Stap 7. Controleer nogmaals jouw bestelling en ingevoerde keuzes en kies voor ''Bestelling betalen". Je zal automatisch worden doorgeleid naar de betaalpagina van jouw keuze.
Kom je er niet uit, neem gerust contact op met onze klantendienst.
Bestel je voor 22:00 uur? Dan heb je door onze supersnelle levering jouw bestelling morgen al in huis. Indien het artikel niet in ons magazijn op voorraad is, halen wij deze uit één van onze winkels. In dat geval is de levering 1 – 2 werkdagen. De verwachte bezorgdatum zie je ook tijdens het bestelproces.
Je kunt je gehele bestelling annuleren door met onze klantendienst te bellen. Wij kijken dan of het nog mogelijk is je bestelling te annuleren. Zo niet, dan kun je het gehele pakket na ontvangst kosteloos naar ons retour sturen door het af te geven bij een Bpost servicepunt met op de doos het retourlabel. Dit Bpost retourlabel vind je op het afleverbewijs.
We hebben in onderstaande landen een webshop. Wil je de bestelling in een van deze landen laten leveren dan kun je naar de bijbehorende website gaan en daar je bestelling plaatsen.
Nederland - omoda.nl
België - omoda.be
Frankrijk - omoda.be/fr
Duitsland en Oostenrijk - omoda.de
Naast deze landen leveren we ook in Luxemburg, hiervoor kun je het beste via omoda.be bestellen.
Je kunt tijdens het bestel proces kiezen hoe je het pakket wilt laten bezorgen. Je hebt daarbij keuze uit de volgende opties:
1. Thuis bezorgen;
2. Op het werk bezorgen;
3. Je pakket laten bezorgen op een door jou gekozen afhaalpunt (Bpost of Kariboo! pick up point*);
4. Je pakket laten bezorgen in een bpack 24/7 pakjesautomaat.
In het geval dat je kiest voor thuis bezorgen en je niet thuis bent op het moment van leveren, dan zal Bpost het pakketje afleveren op het dichtsbijzijnde postkantoor/ afhaalpunt (max. 5 km verwijderd van waar je woont). In je brievenbus zul je dan een briefje van Bpost vinden met de volgende drie opties:
1. Je haalt het pakket zelf op bij het postkantoor/ afhaalpunt;
2. Je machtigt iemand om het pakket op te halen;
3. Je kiest via www.bpost.be/nieuweaanbieding een specifieke dag voor bezorging.
*Bpost heeft in mei 2018 zijn netwerk van ophaalpunten uitgebreid tot maar liefst 2300 in heel België. De 1000 spots van Kariboo! worden nu ook geïntegreerd. Hierdoor kunnen ook wij meer ophaalopties aanbieden aan onze klanten.
Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor een 'ander afleveradres'. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld duidelijk je eigen naam onder tav. (ter attentie van). Het is niet mogelijk om een postbus als afleveradres te kiezen.
Heb je een leuk artikel bij ons gevonden, doe deze dan in je shoppingbag. Klik vervolgens in de shopping bag op 'verder naar mijn gegevens'. Op deze pagina, waar je ook uw gegevens invult, vind je het vak 'vul hier je kortingscode in'. Hier vul je de kortingscode in en klik je op 'toevoegen'. Vervolgens wordt de korting automatisch van het te betalen bedrag afgetrokken.
Als de bestelling nog niet verstuurd is kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantendienst via 02 808 19 37. Dit is niet mogelijk voor een bestelling die betaald wordt met achteraf betalen via Klarna.
Onze verzenddozen zijn gemaakt van gerecycled karton, maar we zoeken altijd naar manieren om ons proces nóg duurzamer te maken. Daarom hebben we naast de gewone dozen nu ook een herbruikbare verzenddoos van kunststof, oftewel de ecobox. Deze kan meer dan 50 keer hergebruikt worden!
Als jouw bestelling qua formaat in de ecobox past, krijg je in het bestelproces automatisch deze verzendoptie aangeboden. Kies je voor de ecobox, dan krijg je tegen betaling van EUR 4,95 statiegeld jouw bestelling opgestuurd in deze kunststof doos. Geen liefde op het eerste gezicht? Dan retourneer je je bestelling in de doos op een van de normale manieren. Let wel op dat je de ritsjes aan elkaar verzegeld met het bijgeleverde zwarte slotje, zodat de ecobox tijdens het retourneren niet opengemaakt kan worden. Zijn je nieuwe schoenen helemaal naar wens? Dan retourneer je alleen de ecobox. De uitgebreide retourinstructies lees je hier. Voor het retourneren heb je net als andere bestellingen 100 dagen de tijd voor. Zodra wij ‘m binnen hebben ontvang jij het statiegeld terug op je rekening. Easy does it!
* Klantendienst bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, op zaterdag tot 17:00 uur (gesloten op feestdagen).