Morgen een nieuwe outfit of een eye-catching accessoire nodig? Geen probleem – we leveren de volgende dag al.
Ontdek ons grote assortiment met meer dan 250 topmerken!
Gratis verzending vanaf € 50,- of altijd gratis met een account. Retourneren is altijd gratis.
Betaal tot 30 dagen achteraf met Klarna. Eenvoudig met één klik.
Het idee is simpel, door het sparen van credits spaar je voor korting. Voor iedere euro die je bij Omoda besteedt ontvang je één credit. Met 500 gespaarde credits ontvang je EUR 10,- korting.
Om nog sneller aan die 500 credits te komen en dus je korting te verzilveren, kun je ook op andere manieren credits sparen. Hieronder een paar voorbeelden:
Je vindt altijd een actueel overzicht in jouw Club Omoda account. Naast het aantal credits vind je in hier ook je profielgegevens en een overzicht van al je aankopen.
Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je hebt twee jaar de tijd om credits te sparen en te verzilveren voor shoptegoed. Na twee jaren komen jouw credits namelijk te vervallen.
Als Club Member profiteer je van exclusieve voordelen:
Heb je jouw favoriete item gevonden en wil je deze graag bestellen met jouw verdiende shoptegoed? Dan plaats je jouw item in de shoppingbag en kies voor de juiste verzend- en betaalmethode. Bij het kiezen van de betaalmethode, in stap 3 van het bestelproces, heb je vervolgens de keuze om jouw shoptegoed wel of niet te verzilveren.
Om jouw korting te besteden in één van onze winkels hebben we bij het afrekenen jouw e-mailadres nodig als uniek kenmerk. Vervolgens kan de medewerker zien of er shoptegoed open staat en deze direct verrekenen met jouw aankoop. Ook kan de medewerker je inzicht geven in het actuele aantal credits.
Gedurende de retourtermijn van 100 dagen zijn de credits van jouw aankoop zichtbaar in Club Omoda, maar nog niet beschikbaar. Ze worden vrijgegeven zodra de 30 dagen retourtermijn verstreken zijn en je dus besloten hebt om het product te houden.
Mocht je een bestelling retour sturen waarbij je credits ingeleverd hebt, dan worden de credits na verwerking van je retour teruggestort op je account.
Als je bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief, kun je een selectie aangeven van welke berichten je wilt ontvangen. Hoe specifieker jouw profiel, hoe beter we je updates kunnen geven over acties, nieuwe items, events in jouw favoriete winkel en je actuele credits. Daarnaast vind je op de homepage van jouw Club account altijd de laatste nieuwtjes, inspiratie, acties en events speciaal voor jou geselecteerd.
* Klantendienst bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur, op zaterdag tot 17:00 uur (gesloten op feestdagen).