Het idee is simpel: door het sparen van credits, spaar je voor shoptegoed. Voor iedere euro die je bij Omoda besteedt (zowel online als in onze winkels) ontvang je één credit. Met 500 gespaarde credits ontvang je € 10,- korting.
Om nog sneller aan die 500 credits te komen en dus je shoptegoed te verzilveren, kun je ook op andere manieren credits sparen. Hieronder een paar voorbeelden:
Je vindt altijd een actueel overzicht in jouw Club Omoda-account. Naast het aantal credits vind je hier ook je profielgegevens en een overzicht van al je aankopen. Ook kun je hier je retour aanmelden en je geschreven reviews bekijken.
Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
De credits die je spaart in jouw Club Omoda-account zijn twee jaar geldig na bijschrijving. Het kan dus zijn dat je een bericht van ons ontvangt waarin we aangeven dat (een deel van) jouw credits binnenkort komen te vervallen. Uiteraard geven we je dan altijd nog wat tijd om deze alsnog te besteden. Wanneer je de credits niet besteedt binnen de gestelde termijn worden deze van jouw account verwijderd.
Als club-member profiteer je van exclusieve voordelen:
Heb je jouw favoriete item gevonden en wil je deze graag bestellen met jouw gespaarde shoptegoed? Dan plaats je het item in de winkelmandje en kies je voor de juiste verzend- en betaalmethode. Bij het kiezen van de betaalmethode, in stap 3 van het bestelproces, heb je vervolgens de keuze om jouw shoptegoed wel of niet te verzilveren. Let op: je kunt online alleen je shoptegoed in één keer verzilveren, in de winkels kan het ook in delen (met een minimum van € 10,-).
Je gespaarde credits worden 30 dagen na aankoop bijgeschreven op jouw account. Wil je na 30 dagen, maar binnen de retourtermijn van 365 dagen, jouw aankoop alsnog retourneren dan worden de credits weer afgeschreven.
Mocht je een bestelling retour sturen waarbij je credits ingeleverd hebt, dan worden de credits na verwerking van je retour teruggestort op je account.
Als je bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief kun je aangeven welke berichten je wilt ontvangen. Hoe specifieker jouw profiel, hoe beter we je updates kunnen geven over acties, nieuwe items, events in jouw favoriete winkel en je actuele credits. Daarnaast vind je op de homepage van jouw Club Omoda-account altijd inspiratie speciaal voor jou geselecteerd.
* Klantendienst bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, op zaterdag tot 17:00 uur (gesloten op feestdagen).