Hé fashionlover, het coronavirus houdt ons nog steeds in z’n greep. We willen natuurlijk bovenal dat jij veilig bent, ook wanneer je aan het shoppen bent voor nieuwe favoriete items. Daarom nemen we een aantal voorzorgsmaatregelen. Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen rondom onze coronamaatregelen. We hebben continu overleg over deze maatregelen en of ze nog passen bij de situatie. Het is dus mogelijk dat er dingen veranderen. Daarvan houden we je hier uiteraard zo goed mogelijk op de hoogte.
Is het Omoda-filiaal in Antwerpen geopend?
De Omoda-winkel in Antwerpen is open volgens de reguliere openingstijden.
Is winkelen in mijn favoriete Omoda-winkel veilig?
We doen er alles aan om voor jou en onze medewerkers alles zo veilig mogelijk te laten verlopen tijdens jouw shopmoment. Zo houden onze medewerkers 1.5 meter afstand tot collega's en klanten en wordt de winkel regelmatig schoongemaakt en ontsmet. Daarnaast is het verplicht om een mondmasker te dragen in al onze winkels. Van jou als klant vragen we ook om alle maatregelen op te volgen tijdens je winkelbezoek.
Is online bestellen bij Omoda veilig?
Ja, je kunt met een gerust hart online bestellen. De Nationale Veiligheidsraad geeft aan dat de kans klein is dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakjes. De kans wordt nog kleiner als je regelmatig je handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt. Desondanks dragen al onze medewerkers in het distributiecentrum handschoenen en wordt er meerdere keren per dag extra schoongemaakt om de hygiëne te waarborgen. Daarnaast houden al onze medewerkers zich aan de richtlijnen van de Nationale Veiligheidsraad, zoals 1,5 tot 2 meter afstand houden tot collega’s. Ook de pakketbezorgers van Bpost vermijden fysiek contact en houden gepaste afstand. Hier lees je meer over de corona-maatregelen die Bpost treft.
Ik kan mijn pakket niet ophalen vanwege quarantaine, wat nu?
Heb je een bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen, maar ben je niet in de gelegenheid om deze op te halen? Neem dan contact op met onze klantendienst. We laten je pakje dan retourneren en versturen het vervolgens naar jouw huisadres op een moment dat voor jou uitkomt.
Ik kan mijn pakket op dit moment niet retourneren vanwege quarantaine, wat nu?
Geen zorgen, we hebben een retourtermijn van 100 dagen. Wil je toch even overleggen met onze klantendienst, neem dan contact met ons op.
Heeft het coronavirus invloed op Omoda’s levertijden?
Bpost bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden. Meer informatie daarover vanuit Bpost vind je hier.
Heb je meer vragen over onze coronamaatregelen of over een ander onderwerp? Neem dan contact op met onze klantendienst. Laten we samen het beste ervan maken! Bedankt alvast voor je begrip.