Vandaag besteld, woensdag in huis*
Meer dan 8000 schoenen
100 dagen bedenktijd
Achteraf betalen mogelijk
Inklappen
Vandaag besteld, woensdag in huis*

In verband met Pinksteren kan je pakketje langer onderweg zijn.

Meer dan 8000 schoenen

Ontdek ons grote assortiment met meer dan 250 topmerken!

100 dagen bedenktijd

Wat langer nodig om te beslissen? Je bestelling mag tot 100 dagen ongedragen retour – kosteloos natuurlijk.

Achteraf betalen mogelijk

Betaal tot 14 dagen achteraf met AfterPay. Eenvoudig met één klik.

Omoda's corona-maatregelen

 

Hé shoelover, vanwege het coronavirus treffen ook wij onze voorzorgsmaatregelen. Het zijn vreemde tijden en we vinden het ontzettend spijtig dat we jou niet onze gangbare service kunnen bieden. Maar voorzichtigheid is natuurlijk het allerbelangrijkste, zodat de risico’s voor ieders gezondheid zoveel mogelijk beperkt worden. 

We hebben als Omoda continu overleg over de maatregelen die we treffen en of die nog passen bij de situatie. Het is dus mogelijk dat er dingen veranderen. Daarvan houden we jou uiteraard zo goed mogelijk op de hoogte. Hier lees je het antwoord op de meestgestelde vragen: 

Zijn de Omoda-winkels open? 

Ja, al onze winkels zijn geopend. De openingstijden per winkel bekijk je hier. We zien je graag weer in real life en daarom hebben we verschillende maatregelen getroffen, zodat je veilig kunt winkelen bij ons. Uiteraard geldt dat als jij of iemand uit je directe omgeving klachten heeft, zoals hoesten, we je op het hart drukken om niet naar een winkel te komen.

Is winkelen in de Omoda-winkels veilig? 

We hebben verschillende maatregelen getroffen om een zo veilig mogelijke shopomgeving voor jou als klant én ons personeel te creëren. Daarom gelden er voorzorgsmaatregelen in al onze winkels. Als je deze in acht neemt en geen klachten hebt, dan verwelkomen we je graag in onze winkels!

  • Per winkel hanteren we een maximaal aantal personen wat tegelijkertijd binnen mag zijn. Dit verschilt per winkel en staat aangegeven bij de ingang. Hierdoor kan het zijn dat je misschien even buiten moet wachten;
  • Kom alleen shoppen. Onze medewerkers staan voor je klaar met eerlijk en fashionable advies;
  • Bij binnenkomst kan je meteen je handen desinfecteren. Dit vragen we dan ook van iedereen;
  • We hanteren een minimale afstand van 1,5 meter tussen ons en jou als klant.
  • We hebben in de winkel schermen geplaatst waardoor we op een veilige manier kindervoeten kunnen opmeten en advies kunnen geven;
  • Bij de kassa's hebben we plexiglas geplaatst, zodat zowel jij als onze medewerkers veilig kunnen afrekenen;
  • Je kan alleen met de kaart betalen;
  • We desinfecteren onze winkels continu.

Als ik niet in de winkel wil shoppen, hoe kan ik dan toch persoonlijk advies krijgen?

Om jou op afstand van persoonlijke service en vakkundig advies te kunnen voorzien hebben we een online gratis Peronal Shopper-service gelanceerd - Omoda at your (shoe) service! Of je nu (stijl)advies wil over een bepaalde schoen of tas, vragen hebt over je maat of wel wat onderhoudstips kunt gebruiken, je kunt ze allemaal aan onze Personal Shoppers stellen. En het is volledig vrijblijvend - geen verplichtingen om na deze sessie iets te kopen. Onze enthousiaste medewerkers uit de winkels én van het hoofdkantoor staan voor je klaar met een flinke dosis inspiratie en eerlijk advies. Ook nog eens gezellig, ten tijde van social distancing! Lees hier alles over onze Personal Shopper-service.

Hoe kan ik mijn winkelaankoop retourneren als ik niet naar een Omoda-winkel wil?

Je kunt ongedragen producten (passen mag natuurlijk wel) altijd binnen 100 dagen gratis retourneren via Bpost, ook items die je in de winkel hebt gekocht. Lees hier hoe je retourneert. 

Is online bestellen bij Omoda veilig? 

Ja, je kunt met een gerust hart online bestellen. De Nationale Veiligheidsraad geeft aan dat de kans klein is dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketjes. De kans wordt nog kleiner als je regelmatig je handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt. Desondanks dragen al onze medewerkers in het distributiecentrum handschoentjes en wordt er meerdere keren per dag extra schoongemaakt om de hygiëne te waarborgen. Daarnaast houden al onze medewerkers zich aan de richtlijnen van de Nationale Veiligheidsraad, zoals 1,5 tot 2 meter afstand houden tot collega’s. Ook de pakketbezorgers van Bpost vermijden fysiek contact en houden gepaste afstand. Hier lees je meer over de corona-maatregelen die Bpost treft. 

Ik kan mijn pakket niet ophalen vanwege quarantaine, wat nu? 

Heb je een bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen, maar ben je niet in de gelegenheid om deze op te halen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We laten je pakketje dan retourneren en versturen het vervolgens naar jouw huisadres op een moment dat voor jou uitkomt.  

Ik kan mijn pakket op dit moment niet retourneren vanwege quarantaine, wat nu? 

Geen zorgen, we hebben een retourtermijn van 100 dagen. Wil je toch even overleggen met onze klantenservice, neem dan contact met ons op. 

Heeft het coronavirus invloed op Omoda’s levertijden? 

Bpost bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden. Meer informatie daarover vanuit Bpost vind je hier.

Heb je meer vragen over onze corona-maatregelen of over een ander onderwerp? Neem dan contact op met onze klantenservice. Laten we samen het beste ervan maken! Bedankt alvast voor je begrip.

Neem contact op

Boek online een personal shopper