Winkelmandje 0,00 EUR
Klantendienst
Ruilen en retourneren
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Producten kun je binnen 30 dagen gratis retour sturen. Deze 30 dagen gaan in zodra jouw pakket is bezorgd.

    Retourneren doe je gemakkelijk en snel met Bpost. Het Bpost retourlabel met ons adres vind je op het afleverbewijs. Plak deze op de doos en breng je pakket naar het dichtstbijzijnde Bpost servicepunt. Vergeet niet je eigen adres onzichtbaar te maken.

    Meld ook je retour aan in de Club Omoda via www.omoda.be/nl/club. Zodra wij jouw retour pakket hebben ontvangen, duurt het maximaal vier werkdagen voordat het geld teruggestort is op de bankrekening waarmee je hebt betaald.

    Je kunt het pakket ook eenvoudig retourneren via de bpack 24/7 pakjesautomaat. Plak het Bpost retourlabel over je eigen adres heen, scan het label en volg de instructies op het scherm.

  • Hoe kan ik mijn artikel ruilen?

    Ongedragen producten kunnen altijd binnen 30 dagen geruild worden. Dus wil je voor een andere maat , kleur of model? Dan kun je ruilen op 3 manieren:

    Met Club account
    Ga naar Club Omoda op www.omoda.nl/club om in te loggen in je account en kies voor 'bestellingen'. Kies vervolgens voor ruilen. In de Club kun je bij je bestellingsoverzicht aangeven welke producten je wilt omruilen. Klik bij het gewenste product op ''ruilen voor ander artikel''. Kies het product waarvoor je wilt ruilen en klik op ''afronden''. De omruiling is nu voor je gereserveerd en zal direct worden opgestuurd, zodra jouw retourzending bij ons is ontvangen.

    Zonder Club account
    Eigenlijk werkt het niet anders dan retourneren. Bij elke bestelling krijg je een retourricket meegestuurd. Voeg het ticket bij je retourdoos toe en plaats een nieuwe bestelling in de online shop.

    Ruil je item in een Omoda winkel. Neem je retourticket mee (zie een overzicht van onze winkels op www.omoda.be/nl/winkels

    Indien er nog een bedrag bijbetaald moet worden zul je hiervan een e-mail ontvangen waarmee je de betaling kunt voldoen.

    Indien je nog een bedrag van ons terugkrijgt, zul je dit van ons terug ontvangen zodra de retourzending bij ons binnen is. De terugbetaling zal dan binnen twee werkdagen op de rekening staan waarmee betaald is.

  • Hoeveel dagen mag ik een product op zicht hebben?

    Een product mag je 30 dagen op zicht hebben. Deze 30 dagen gaan in op het moment dat jouw bestelling is bezorgd. Besluit je een product niet te houden en wil je deze retourneren? Dan dien je het product binnen 30 dagen nadat je bestelling is bezorgd naar ons te retourneren.

  • Als ik een artikel bestel en het afgeprijsd is in de Sale, kan ik het dan nog terugsturen?

    Ja, je kunt artikelen altijd binnen 30 dagen terugsturen. Dit geldt ook voor producten in de solden. Deze 30 dagen gaan in op het moment dat jouw bestelling is bezorgd. De producten die je retourneert, worden niet geaccepteerd als deze door toedoen van de klant kapot of beschadigd zijn.

  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?

    Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het retour sturen van de bestelling als je het Bpost retourlabel op het pakket plakt. Het Bpost retourlabel wordt standaard bij je bestelling meegeleverd.

  • Ik wil een artikel ruilen, nu blijkt dat artikel te zijn afgeprijsd. Wat nu?

    Het prijsverschil wordt automatisch bij het ruilen overgemaakt op de rekening waarmee je hebt betaald.

  • Het product dat ik heb gekocht is nu afgeprijsd in de Sale. Wat nu?

    Zodra je zeker weet dat je het product wilt houden, je binnen 30 dagen na de aankoop reageert en het nog niet gedragen is, dan ontvang je een kortingscode voor een volgende aankoop t.w.v. van het prijsverschil. Neem daarvoor contact op met onze klantendienst.

  • Als ik (een deel van) mijn bestelling retour heb gestuurd, wanneer staat het geld op mijn rekening?

    Het bedrag staat binnen vier werkdagen op de bankrekening waarmee je hebt betaald.

  • Kan ik een besteld artikel ook ruilen/ retourneren in de Omoda winkel in Antwerpen?

    Ja. Ongedragen producten kun je altijd binnen 30 dagen ruilen of retour brengen in de winkel in Antwerpen (Lombardenvest 58). Vergeet niet de leveringsbon mee te nemen. Deze 30 dagen gaan in op het moment dat jouw bestelling bezorgd is.

    Let op: indien je jouw producten in de winkel retourneert, ontvang je geen contant geld. Het geld dat je tegoed hebt zal op dezelfde bankrekening worden gestort als waarmee je betaald hebt.

  • Wie komt mijn pakketje ophalen?

    Je ruil- of retourzending wordt niet bij je thuis opgehaald. Je kunt je pakket terugsturen via een Bpost servicepunt. Ook kun je je pakket in de Omoda winkel in Antwerpen (Lombardenvest 58) brengen.

  • Krijg ik mijn betaalde verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?

    Nee, indien je een artikel koopt met een bedrag onder de EUR 50 en deze retourneert, dan ontvang je de verzendkosten niet terug.

    Voor het retourneren of ruilen van producten betaal je nooit extra kosten.

  • Als ik een artikel ruil, moet ik over de nieuwe bestelling opnieuw verzendkosten betalen?

    Nee, bij een ruiling betaal je nooit opnieuw verzendkosten.

Vraag of suggestie via ons contactformulier

Via onze klantenservice pagina vind je antwoord op allerlei vragen. Staat jouw vraag er toch niet tussen, stel je vraag dan via onderstaand contactformulier.

Klantendienst
0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.be maakt gebruik van cookies