Winkelmandje 0,00 EUR
Klantendienst
Betaalmogelijkheden
  • Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?

    Je bestelling kun je op de volgende manieren betalen: Bancontact/ Mister Cash, creditcard (Visa en Mastercard), PayPal, Sofortbanking en achteraf betalen AfterPay.

    Bancontact/Mister Cash
    Betalen met Bancontact/Mister Cash is snel, eenvoudig en veilig. Het online betalen via Mister Cash verloopt in jou vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Je kunt gebruik maken van deze methode, als je bankiert bij één van de volgende banken: Dexia, Fortis, ING, Fintro, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank.


    Creditcard
    Bij Omoda kun je betalen met Visa en Mastercard creditcard. Bij ons mag je er altijd vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Want wij versleutelen je creditcard gegevens via de SSL-methode. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je card verificatie code (CVC). Deze driecijferige code vind je op de achterkant van je creditcard, de drie laatste cijfers aan de rechterkant van de handtekeningenstrook.
    Waarom zou je kiezen voor betalen per creditcard?

    · Betalen met creditcard is bij Omoda altijd gratis.
    · Je hoeft je niet te registreren om een betaling te doen.
    · Je creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen.


    PayPal
    Als je kiest om via PayPal te betalen dan word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van PayPal. Je kunt je hier aanmelden of als je al een account hebt, inloggen met de Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.
    Waarom zou je kiezen voor betalen via PayPal?

    · Betalen via PayPal is een veilige en snelle manier van online betalen.
    · Met een PayPal account hoef je niet iedere keer je financiële informatie opnieuw in te vullen.
    · Je hebt extra zekerheid vanwege de PayPal aankoopbescherming voor verzendbare goederen.


    Sofortbanking
    Met Sofortbanking betaal je via online overschrijving je bestelling. Selecteer je deze optie, dan krijgt je een betaalscherm waarin je je aanmeld met je gewone gegevens van het internetbankieren. Je vertrouwelijke gegevens worden niet opgeslagen. Deze optie is snel en veilig. Deze betaalmethode kun je onder andere kiezen, als je bankiert bij één van de volgende banken: Argenta, Axa, Bpost Bank, Belfius, BNP Paribas Fortis, ING Belgie, KBC Bank.


    Achteraf betalen (via AfterPay)
    AfterPay voert voor Omoda.be het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via e-mail ontvangt om je gekochte product(en) te betalen.

    Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met AfterPay voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

    Kiest je voor het eerst voor AfterPay? Dan vragen wij je eenmalig om jezelf kenbaar te maken bij AfterPay door een vooruitbetaling te doen van je gekochte product(en). Je ontvangt hiervoor van AfterPay een betaalverzoek via e-mail. Wanneer deze eenmalige vooruitbetaling succesvol is voldaan kun je bij een volgende bestelling gebruik maken van achteraf betalen met AfterPay.

    Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Telefoonnummer: 02-5882956; E-mail: klantenservice@afterpay.be. Openingstijden klantendienst Afterpay: maandag t/m vrijdag: 08:00 - 20:00 uur en zaterdag: 09:00-12:00 uur.

    Kies je voor achteraf betalen met AfterPay, dan rekenen wij 2,50 EUR administratiekosten in rekening. Kies je voor een andere betaalmethode dan AfterPay, dan worden geen extra kosten in rekening gebracht.

  • Is het mogelijk om achteraf te betalen?

    Ja dit is mogelijk. De extra transactiekosten zijn 2,50 EUR.

    Kies je voor het eerst voor AfterPay? Dan vragen wij je eenmalig om jezelf kenbaar te maken bij AfterPay door een vooruitbetaling te doen van je gekochte product(en). Je ontvangt hiervoor van AfterPay een betaalverzoek via e-mail. Wanneer deze eenmalige vooruitbetaling succesvol is voldaan kun je bij een volgende bestelling gebruik maken van achteraf betalen met AfterPay.

    Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Telefoonnummer: 02-5882956; E-mail: klantenservice@afterpay.be. Openingstijden klantendienst Afterpay: maandag t/m vrijdag: 08:00 - 20:00 uur en zaterdag: 09:00-12:00 uur.

  • Hoe werkt achteraf betalen via Afterpay?

    AfterPay voert voor Omoda.be het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via e-mail ontvangt om je gekochte product(en) te betalen.

    Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met AfterPay voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

    Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Telefoonnummer: 02-5882956; E-mail: klantenservice@afterpay.be. Openingstijden klantendienst Afterpay: maandag t/m vrijdag: 08:00 - 20:00 uur en zaterdag: 09:00-12:00 uur.

    Kies je voor Achteraf betalen, dan rekenen wij 2,50 EUR administratiekosten in rekening. Alle overige betaalmethoden zijn gratis.

  • Waarom moet ik soms een aanbetaling doen als ik kies voor achteraf betalen?

    Het bedrijf AfterPay voert voor Omoda de achteraf betalingen uit. Nadat je bij ons je bestelling hebt geplaatst, controleert AfterPay je gegevens. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. AfterPay kan op basis van uiteenlopende redenen, vragen om een aanbetaling.

    Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Telefoonnummer: 02-5882956; E-mail: klantenservice@afterpay.be. Openingstijden klantendienst Afterpay: maandag t/m vrijdag: 08:00 - 20:00 uur en zaterdag: 09:00-12:00 uur.

  • Waarom wordt mijn AfterPay betaling niet geaccepteerd?

    Het kan voorkomen, hoewel je al eerder een bestelling achteraf hebt kunnen betalen, dat de mogelijkheid niet beschikbaar is. AfterPay voert voor ieder betaalverzoek een nieuwe gegevens controle uit. Wil je precies weten waarom je achteraf betaling niet geaccepteerd wordt, neem dan contact op met AfterPay via 02-5882956; E-mail: klantenservice@afterpay.be. Openingstijden klantendienst AfterPay: maandag t/m vrijdag: 08:00 - 20:00 uur en zaterdag: 09:00-12:00 uur.

  • Wat is het maximale bedrag dat ik kan betalen via achteraf betalen?

    Officieel is er geen limiet indien je kiest voor achteraf betalen. Echter zal AfterPay, die de achteraf betalingen voor Omoda afhandelt, je een aanbetaling laten doen indien het bedrag dat je dient te betalen volgens AfterPay te hoog is. Hoe hoog de aanbetaling is en bij welk bedrag een aanbetaling gevraagd wordt, verschilt per persoon. Dit wordt gebaseerd op jouw aankoopbedrag, in hoeverre je bekend bent bij AfterPay en andere criteria.

  • Kan ik per overschrijving betalen?

    Nee, je kunt niet per overschrijving betalen. Wel kun je veilig en direct betalen per online overschrijving via online bankieren. Kies in dit geval voor: Bancontact/ Mister Cash, Sofortbanking, PayPal, creditcard of achteraf betalen (via Klarna).

  • Wat is een card verificatie code (CVC) bij een creditcard-betaling?

    Dit is een driecijferige code die je achterop je creditcard kunt vinden, waar de handtekening is geplaatst.

  • Zijn de prijzen in de online shop gelijk aan de prijzen in de Omoda winkel in Antwerpen?

    Ja, alle prijzen van onze producten zijn gelijk aan elkaar. Het kan echter wel voorkomen dat een bepaald merk uitsluitend in de online shop (of andersom) verkrijgbaar is.

  • Is online betalen bij Omoda veilig?

    Al je online betalingen bij Omoda zijn veilig en worden versleuteld met de SSL-methode. SSL staat voor Secure Sockets Layer en is de standaard voor het beveiligen van online transacties. Doordat Omoda gebruik maakt van het SSL protocol met SSL Certificaten, wordt alle verstuurde data beveiligd. Je kunt dankzij ons SSL Certificaat er zeker van zijn dat je gegevens veilig via https verzonden worden. Daarnaast garandeert het SSL Certificaat dat Omoda de eigenaar van deze website is.

  • Hoe lang duurt het voordat een terugbetaling weer op mijn rekening staat?

    Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, staat het bedrag dat je tegoed hebt binnen vier werkdagen op de rekening waarmee je hebt betaald.

Vraag of suggestie via ons contactformulier

Via onze klantenservice pagina vind je antwoord op allerlei vragen. Staat jouw vraag er toch niet tussen, stel je vraag dan via onderstaand contactformulier.

Klantendienst
0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.be maakt gebruik van cookies