Shoppingbag 0,00 EUR
Klantendienst
Bestellen en bezorgen
  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Ga op de website naar het artikel dat je wilt bestellen en kies de juiste maat. Klik op ‘bestellen’. Op dat moment zit het gekozen artikel in je shoppingbag. Klik op 'klantgegevens'. Heb je een Club Omoda account, log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Bent je nieuw bij Omoda, vul dan alle gegevens hier in. Klik op 'verzendmethode' en kies de manier van verzending met Bpost. Doorloop de stappen en kies voor de juiste betaalmethode en klik op 'ga verder'. Controleer je bestelling en kies voor 'afrekenen'.

    Na het afronden ontvangt u een bevestiging van de betaling.

    Kom je er niet uit, neem gerust contact op met onze klantendienst.

  • Moet ik verzendkosten betalen?

    De levering van je bestelling is altijd gratis bij bestellingen van EUR 50,- en hoger! Bij bestellingen tot EUR 50,- betaal je EUR 3,95 verzendkosten.

    Het eventueel retour sturen van je bestelde producten is altijd gratis!

    Wilt je ruilen? Dan betaal je over de nieuwe zending nooit verzendkosten.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Voor de meeste artikelen geldt: voor 15.00 uur besteld is de volgende werkdag in huis. De levertijd van je bestelling bij Omoda is maximaal 3 werkdagen.

  • Hoe weet ik wat de verzendstatus is bij Bpost of Kiala?

    In de e-mail die je ontvangt vind je een Track & Trace Code. Met deze code kun jij de status van de bestelling en pakket op de website van Bpost of Kiala volgen (afhankelijk welke bezorgmethode je hebt gekozen).

    Heb je gekozen je pakket af te laten leveren op een Bpost of Kiala afhaalpunt? Dan ontvang je bericht (per e-mail of sms) als je pakket klaar ligt op het betreffende afhaalpunt.

  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

    Je kunt tijdens het bestel proces kiezen hoe je het pakket wilt laten bezorgen. Je hebt daarbij keuze uit de volgende drie opties:

    1. Thuis bezorgen

    2. Op het werk bezorgen

    3. Je pakket laten bezorgen op een door jou gekozen Bpost afhaalpunt.

    4. Je pakket laten bezorgen in een bpack 24/7 pakjesautomaat.

    5. Je pakket laten bezorgen op een door jou gekozen Kiala afhaalpunt.

    In het geval dat je kiest voor thuis bezorgen en je niet thuis bent op het moment van leveren, dan zal Bpost het pakketje afleveren op het dichtsbijzijnde postkantoor/ afhaalpunt (max. 5 km verwijderd van waar je woont). In je brievenbus zul je dan een briefje van Bpost vinden met de volgende drie opties:

    1. Je haalt het pakket zelf op bij het postkantoor/ afhaalpunt.

    2. Je machtigt iemand om het pakket op te halen.

    3. Je kiest via www.bpost.be/nieuweaanbieding een specifieke dag voor bezorging.

  • Is het mogelijk een tijdstip aan te geven waarop mijn bestelling wordt bezorgd?

    Nee, je kunt geen tijdstip aangeven voor de bezorging. Je ontvangt van ons wel een e-mail zodra je bestelling met Bpost wordt meegegeven, met daarin een link met code. Met deze code zie je de status van de verzending.

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

    Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor een 'ander afleveradres'. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld duidelijk je eigen naam onder tav. (ter attentie van).

  • Wat is het verschil tussen met of zonder een account bestellen?

    Het bestellen met account bied je als klant de volgende voordelen:
    - Je bestelling kun je van deur tot deur blijven volgen.
    - Ruilen gaat sneller. In je account kunt je eenvoudig een ruiling aanmaken. Deze nieuwe producten worden direct voor je gereserveerd. Zodra je retourzending bij ons binnen is, wordt de nieuwe bestelling gelijk verzonden.
    - Je hoeft bij een volgende bestelling enkel je inloggegevens in te vullen. Je adresgegevens worden automatisch ingeladen.

    Bestel je zonder account, dan gelden bovenstaande voordelen niet. Je verschaft enkel de nodige informatie aan ons. Een voordeel is wel dat je geen inloggegevens hoeft te onthouden.

  • Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?

    Als de bestelling nog niet verstuurd is kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantendienst via 02 808 19 37. Dit is niet mogelijk voor een bestelling die betaald wordt via achteraf betalen (AfterPay).

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kunt je bestelling annuleren door met onze klantendienst te bellen. Wij kijken dan of het nog mogelijk is je bestelling te annuleren. Zo niet, dan kun je het gehele pakket na ontvangst kosteloos naar ons retour sturen door het af te geven bij een Bpost servicepunt of Kiala servicepunt met op de doos het retourlabel. Deze vind je op het afleverbewijs.

  • Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Ja, Omoda verstuurt ook naar andere landen. Bestellen vanuit Nederland kan via www.omoda.nl; vanuit Duitsland via www.omoda.de; vanuit Oostenrijk via www.omoda.at en vanuit Frankrijk via www.omoda.fr. Daarnaast verzenden wij wereldwijd via www.omoda.com (Engelstalig).

  • Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

    Heb je een leuk artikel bij ons gevonden, doe deze dan in je shoppingbag. Klik vervolgens in de shopping bag op 'verder naar mijn gegevens'. Op deze pagina, waar je ook uw gegevens invult, vind je het vak 'vul hier je kortingscode in'. Hier vul je de kortingscode in en klik je op 'toevoegen'. Vervolgens wordt de korting automatisch van het te betalen bedrag afgetrokken.

Vraag of suggestie via ons contactformulier

Via onze klantenservice pagina vind je antwoord op allerlei vragen. Staat jouw vraag er toch niet tussen, stel je vraag dan via onderstaand contactformulier.

Klantendienst
0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.be maakt gebruik van cookies